
کنار زمین ایستاده ایم وحرف می زنیم حرف می زنیم حرف می زنیم گاهی هم کتابی بر می داریم وورق می زنیم ورق می زنیم ورق می زنیمو بازحرف می زنیم حرف می زنیم حرف می زنیم تا روزی آوایی از هستی می خواندمان:"کتا...
ادامه مطلب
در این روزگار پر هیاهو که هر کس سخنی برای گفتن دارد و خموشی کالایی است کمیاب ، بیایید تمرین کنیم و یاد بگیریم که هر جایی زبان به سخن نگشاییم ، و گاهی حرف زدن با خودمان را نیز تعطیل کنیم . آرام بنشینیم و در سکوت بیرونی و درونی، به صدای هستی گوش بسپاریم ... و بی شک بسیار خواهیم آموخت ... سکوت معنویان را بیا و کار بسازلباس مدعیان را بسوز و دور اندازسکوت معنویان چیست؟ عجز و خاموشیلباس مدعیان چیست؟ گفتگوی دراز سنایی...
ادامه مطلب